mandag 1. desember 2014

Ranatraskensesongen 2014 er avslutta!

Ja, nå er det egentllig en god stund siden jeg avslutta årets sesong. Det gjorde jeg allerede den 8. september når jeg gikk til Fisklausvatnet. Planen var slett ikke at det skulle være årets siste Ranatraskenklipp, for jeg skulle selvsagt opp på Hellerfjellet også. Slik ble det ikke.

Likevel er jeg godt fornøyd med årets sesong. Jeg slo rekorden min fra i fjor, da jeg endte med 23 Ranatraskenklipp.

En annen årsak til at jeg er godt fornøyd med årets sesong er at jeg også i år har fått tilbakemeldinger om at jeg har inspirert andre til å kjøpe klippekort og sette i gang med å dra på tur. Det føles helt fantastisk godt. Vi bor i ett eldorado av turmuligheter, det er bare å velge og vrake - og vet du ikke helt hvor du skal dra på tur... ja, så dra på en Ranatraskentur!

Årets Ranatraskenturer fordelte seg slik for meg i år;
Tre turer i januar, to i februar, en i mars, to i april, en i mai, en i juni, hele 13 turer i løpet av juli og til slutt en tur i september.

Det som ble litt spesielt i år er at det var vinter og snø på de 7 første turene og at jeg bare gikk en eneste Ranatraskentur i den store turmåneden min; september!

Jeg er veldig glad for at jeg tok så mange turer mens det ennå var snø, for siden jeg ikke liker snø og kulde, så er jeg stolt av å ha bitt sammen tennene og dratt på vinterturer! Det håper jeg at jeg kan gjøre neste vinter også.

Ranatraskenkortet for 2015 er ikke kommet i hus ennå, men jeg får nok klørne mine i det snart og da er det bare å gå i gang med neste sesong. Jeg er spent på om noen klippepunkter er falt fra og nye kommet til, for det pleier å bli litt endringer fra år til år, altså at ett eller to turmål blir endret på.

Jeg klapper meg selv fornøyd på skuldra over årets 24 klipp og for å ha vært til inspirasjon for andre til å bli med på dette.

Jeg ønsker også å gratulere min kjære venninne, Siv, som tok alle 25. turene. Det er kjempeflott!

Samtidig takker jeg både de som har vært med meg som turfølge og dere som har fulgt meg her på bloggen!

Tusen takk for Ranatraskensesongen 2014!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!