søndag 19. oktober 2014

Liten geocachingtur i skogen!

Etter lang tid uten turaktivitet fikk jeg med meg en venninne på geocachingtur på søndag. For noen måneder siden dukket det opp en liten cachetrail langs en skogsbilvei, så den ble målet for turen.

Vi parkerte ved bommen, til tross for at den stod åpen, og tuslet innover skogen.

Trærne har sluppet lauvet, men det er flotte høstfarger likevel. Det var lagt seg ett tynt islag på bekkene og de små tjønnene, men elva rant fint ennå.

Cachene fant vi som perler på en snor, alle 7, med ett par hundre meters mellomrom. Fornøyd kunne jeg logge cache nr 3.144.

Det var kaldt, minus 1 og vind. På vei tilbake kom det bittesmå snøfnugg flyvende gjennom luften. Vinteren er i anmasj, ingen tvil om det.

Selv om turen var veldig kort, kjente jeg at det var godt å komme ut en tur. Den siste tiden har jeg stort sett bare prioritert å gjøre ting hjemme, noe jeg kjenner på hele kroppen. Men av og til må jeg bare prioritere slik...

Nå står en lang arbeids-natt-uke foran meg.
Jeg håper dere får en super uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!