torsdag 9. oktober 2014

Høststormene er i gang!

Høsten er godt i gang, men noen trær holder ennå på lauvet slik at fargene spraker.

Det er ganske mørkt allerede ved 19-tiden om kveldene, så jeg merker at dagene blir kortere.

Det er litt koselig med høsten, men samtidig merkes det på humøret at mørketiden kommer. Jeg rett og slett gruer til vinter og kulde, men det går over etter hvert.

Det er litt snodig, hvor raskt vi blir vant til kulden. I begynnelsen er minus 10 helt grusomt, i februar er minus 10 relativt varmt. Heldigvis er det ikke så kaldt riktig ennå. Derfor har jeg fremdeles ett håp om å kunne komme meg ut på noen turer til. Kanskje i morgen?

Det kommer få oppdateringer på bloggen. Rett og slett fordi det ikke skjer stort å fortelle om. De få turene som har vært den siste måneden har jeg fortalt om. Ellers gjør jeg bare vanlige småsysler hjemme, samt logger en og annen geocache.

Lista over ting som må gjøres før vinteren setter inn er blitt kortere, men en del ting gjenstår. Bortsett fra rydding av garasjen slik at jeg får bilen inn og omlegging til vinterdekk på bilen, er det ikke noe som må gjøres, bare bør gjøres.

Dermed er det vel bare å forlate dataen og komme i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!