tirsdag 12. august 2014

Snart avreise til GIGA eventet i Munchen!

 
Nå er det bare under ett døgn igjen til avreise fra Mo i Rana. Jeg og to kamerater legger ut på vårt (til nå) største eventyr i vår geocaching karriere; verdens første GIGA event. Jeg gleder meg noe så enormt!
 
I morgen kveld tar jeg fly til Værnes, overnatter der, før flyet går videre til Munchen kl 10:10 på torsdag. 4 dager til ende med geocaching og en enorm samling av geocachere fra hele verden. Her kommer jeg nok til å møte folk som er mye mer engasjert enn meg, så dette blir spennende.
 
GPS'en er lastet med cacher, passet er funnet frem, kofferten ligger klar til pakking og 2 par gode sko er funnet frem. Jeg antar at det blir ørlite vandring i bygatene.
 
Jeg er MER enn klar til å reise!

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!