søndag 13. juli 2014

Jeg drømmer om fjellet i sommervarmen!

* Polarsirkelen sommeren 2010 * 
Jeg ble akutt syk på torsdag ettermiddag, noe som har medført at jeg må holde meg inne i det nydelige været vi har her i nord. Jeg fikk en akutt betennelse i ansiktet som utviklet seg fryktelig fort. Dermed ser jeg ut som elefantmannen og huden tåler ikke sollys i det hele tatt.

Derfor har jeg sittet mye å se gjennom gamle bilder og redigere noen av dem. Nytt overskriftsbilde til bloggen laget jeg også. Jeg vet ikke om jeg synes det ble helt bra, men jeg lar det være slik noen dager, så får jeg se. I tillegg har jeg brukt mye tid lese på alle bloggene jeg ikke har fått tid til å oppdatere meg på i sommer. Og så har jeg sovet og sovet...

Jeg har studert kart og drømt meg bort i turer. Det er så vanvittig mange turer jeg har lyst til å dra på, men jeg fatter ikke hvordan det skal bli tid til alt. Når jeg i tillegg blir liggende værfast inne med feber og betennelse, ja, da "klør" jeg i alle fall etter å komme meg ut på tur.

Den grove planen fremover er de 12 Ranatraskenklippene som gjenstår, Lyckseletur, MEGA event i Umeå, GIGA event i Munchen, tur til kysten noen dager, noen fjellcacher, fiske i fjellvann... Ja, som dere skjønner; jeg har IKKE tid til å være syk!

Håper dere koser dere i sola, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!