torsdag 3. juli 2014

En skikkelig geocachingferie!

I godt over ei uke har jeg vært så og si uten internett, men i dag bedret det seg og jeg kan blogge litt.

I de Hedemarkske skoger er ikke internett og mobildekning helt oppfunnet ennå, så jeg aner lite om hva som skjer i verden...

Cachebo har vært på villmarkscamp hele tiden, bortsett fra en natt for å få ladet batteriene til GPSer og på vogna. Været har vært kaldt, men prima til caching!

Turen har så langt gitt uttelling i over 500 cachefunn. Mange ufordringer og mye trim.

Eventet ved Søndagsmyrdammen var en kald, men trivelig fornøyelse. Moro å møte totalt ukjente geocachingnick. Noen av signaturene har jeg sett i logger underveis og noen hadde til og med logga Earth Cachen min på Polarsirkelen....

I går kveld forlot vi Rendalen. Etter en fantastisk fjelltur på 1,7 mil og 41 cacher pakket vi sammen. Landskapet vi gikk i var helt annerledes enn hjemme. Flatt og tørt. Panoramautsikt i alle retninger.

For ett par dager siden fikk vi låne en stige som vi pakka inn i bilen og tok med oss opp på fjellet. Der ble den brukt til å logge en terreng 5 cache, høyt oppe i ett tre, midt i natten.... Galskap! ....men moro!

I dag skal vi bruke litt tid på Tynset, før vi kjører via Røros og inn i Sverige. E45 er flat og har lite svinger, så det er en veldig grei rute for tøff liten Corsa med Cachebo på slep... og så er det selvsagt en del cacher igjen....

1 kommentar:

  1. Godt å høre at dere koser dere og gjør det dere trives best med :)
    Fortsatt god tur, snuppa! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!