onsdag 25. juni 2014

Hvem sier at en prima Opel Corsa ikke kan dra ei campingvogn?

Så langt har det ikke vært noen problemer med å dra Cachebo med den flinke lille bilen min. Drivstoff forbruket har økt til 1,02 liter pr mil, men det er ikke avskrekkene.

Det går noe tregt i seige oppoverbakker, likevel klarer bilen det fint. Det er bare å ikke ha det så travelt.

En tur på Dollar Store, ett eller annet sted, resulterte i veggpynt i Cachebo. Bokhyller med bøker, dvs. det er bare klistremerker, men det funker det også!

Cachebo er bare utrustet slik som jeg har det på tur ellers. Jeg må innrømme at jeg tror det var ett godt valg å gjøre denne investeringen. Det er enkelt å stoppe å lage mat, om kvelden er det bare å finne ett sted å campe, sove i god seng og ha det varmt og godt.

Etter å ha tilbakelagt 80 mil i Sverige er vi nå tilbake i Norge. Noen dager i Hedemark, så tror jeg turen går tilbake til Sverige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!