søndag 23. mars 2014

God mat og litt geocaching!

Cæsarsalat!
Nok ei uke har gått. 6 netter på jobb, noe som medfører at jeg ikke får gjort så veldig mye annet enn å sove og gjøre det aller mest nødvendige hjemme. Ergo kjedelige ting å blogge om! ;)

I går kveld laget jeg hjemmelaget pizza til "hotellgjestene" (les; ungdommene) mine og Cæsarsalat med hjemmelaget Cæsardressing til meg selv! Fabelaktig! God salat, kokt kylling og noen sprøstekte baconskiver. Nydelig mat. Får litt sommerfølelse av slik mat til tross for det ubeskrivelig ille været vi har her i nord for tiden....

Supert geocache-gjemmested!
Siden været er helt skrekkelig; regn og snø om hverandre, sørpe og frost i ei salig suppe... Ja, hva i himmelens navn skal man finne på? Jeg kan jo ikke bare sitte inne!

Dagen i dag startet med baking av 4 brød, mat må man jo ha. Deretter passet det fint med en liten cachetur. Det er kommet noen få nye cacher her i Rana den siste tiden, men de lar jeg være helt i fred en stund. Det kan jo komme en dag hvor de kan være til nytte. Dermed la jeg kursen litt bort fra Rana og fant ett par cacher litt utenfor "allfarvei". Den ene ser dere på bildet... Hvem andre enn en geocacher vil tro at det befinner seg en liten boks med ei notatboks inni en slik stikkontakt?!?! ;)

I tillegg fant jeg noen Travel Bug's - og kunne ta ett "print screen" av skjermbildet på dataen i det øyeblikket det stod at jeg hadde logget 2000 cacher og 900 trackables. Men nå sier telleverket 2002 cacher og 902 trackables... Bare 998 cacher igjen å finne i år! ;) he, he... spørs om det blir mulig å få det til!

Vel, vel... en ny uke står for døren. Han en stor dose praktiske ting å ordne hjemme, så tiden blir garantert til å gå med til det, frem til jeg skal på jobb igjen på torsdag kveld. Men det er nå litt koselig å pusle hjemme også! :)

Håper dere får en super uke!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2000 funn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker så mye!
      Skal jeg klare 3000 i år, da må jeg nok en ukestur sørover mot dine trakter! ;)

      Slett
  2. Svar
    1. Jepp! Det gjorde jeg! :)
      Den ble som majones i konsistens, bare litt mer flytende! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!