fredag 20. april 2012

Strålende påskevær!

Jeg prøver på blogging fra mobilen. Undres om det kommer til å fungere. Men hvis det gjør det, på ser dere at jeg har strålende sol i hytteveggen.

Nå har jeg pakket sammen det meste og ryddet hytta. Jeg skal hjem igjen i dag siden jeg skal jobbe tre netter. Hva det blir til resten av påsken har vi ikke bestemt meg for ennå. Nå er jeg spent på om disse linjene fra meg dukker opp på bloggen, i den form de er skrevet - og om bildet av påskekvisten kommer med. Det får dere vite før meg, for jeg får ikke vite det før jeg kommer hjem!  Jeg håper dere får en super dag videre! ;)



6 kommentarer:

  1. Funket så fint så, jeg ser både tekst og bilde :) Godt å vite at dere har fått litt finvær!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempekjekt med litt sol i all snøen, ingen tvil om det! :)

      Slett
  2. Dette såg ut som eit heilt vanleg innlegg, stilig at det funkar:) Deilig med påskesol! Håpar du får ei fin påske sjølv om du må jobba ein del då. Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kjekt at det fungerer, for jeg har slitt mye med å få det til. På gammel-telefonen var det ikke noe problem i det hele tatt, men med den nye har det vært komplisert. Ennå funker det ikke slik det skal, for innleggene blir ikke sent før jeg er på nett med et vanlig nett - altså; den kobler seg ikke opp til nettet selv for å sende innlegget med en gang, slik gammeltelefonen gjorde! Sukk... kanskje jeg må "bite i det sure eplet" og lese bruksanvisningen? Hmmmmm....

      Jeg får helt sikkert en fin påske, skal jo bare jobbe en natt til nå! :)

      Håper dere får litt sol i sør også, slik at påsken blir super hos dere også!

      Klemmer :)

      Slett
  3. Er det dit det flotte påskeværet har reist :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he...
      Ja, heldigvis fikk vi litt sol i all snøen! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!