lørdag 5. oktober 2013

Gratulerer med dagen, Kjersti!!!

I to uker (og vel så det) har denne dagen vært planlagt fra min side. Min livets reddende engel og venninne i Halden, Kjersti, fylte 40 år..... eh... 29 år i går - og skulle ha bursdagsfeiring i skogen i dag.

Jeg fant fort ut to ting; at jeg ville reise sørover for å gratulere henne med dagen på skikkelig vis, med en stor bamseklem - og - det skulle være en overraskelse!

Kl 06 fredag morgen skulle jeg sette meg i bilen og kjørte nordover til Bodø, ta flyet til Oslo og ha leiebil fra Gardermoen. Fredag skulle brukes i Oslo, før det lørdag var på tide å legge kursen mot Halden og Kjerstis bursdagsfeiring i skogen.

Kjersti hadde oppgitt koordinater til stedet der bursdagsfeiringen skulle finne sted, så med bil-GPS regnet jeg med at jeg skulle klare å finne frem. Feiringen skulle være fra 12-17, så jeg tenkte at det mest strategiske ville være å komme en time for sent. Overraskelser skal være en smule sene.... ;) Bare komme tuslene gjennom skogen... og håpe at engelen/vikingekvinnen ikke får hjerteinfarkt!

Nå sitter jeg her, skal snart gå og gjøre meg klar til min "O-store-overraskelses-ferd"... jeg gleder meg masse og er så spent at jeg er kvalm!!!

Men kjære Kjersti; GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!!

(Jeg håper virkelig jeg klarte å overraske deg!!!)

3 kommentarer:

  1. Hjertevenner er nok det eneste rette ordet ♥

    SvarSlett
  2. Så morro! Hun blir nok en smule overrasket vil jeg tro!! Kos dere med bursdagsfeiring!

    SvarSlett
  3. Gærne jenta mi! Om jeg ble overrasket? Jeg tror vel egentlig ikke helt enda på at du faktisk dukket opp ved presenningen! Men jeg har bilder som bevis ;)
    Tusen takk for det fantastisk koselige besøket! Du har for andre gang på halvannet år klart å overraske meg, og jeg håper jeg en eller annen gang klarer å overraske deg på samme måte! Men en eller annen gang må du ha bedre tid når du kommer hit, sånn at vi kan sitte litt stille også ;)
    Stor gigaklem til snuppa <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!