onsdag 15. mai 2013

MASSE garn!

Siden det er salg på garn fra DROPS design, så fant jeg ut at jeg skulle gjøre en bestilling som kunne holde frem til jul, i det minste. Jeg satte meg ned med nettsiden STRIKKENETT og bestilte 76 nøster med forskjellige garntyper.

Det er kanskje ikke så veldig lurt å bestille sååååå mye garn når man ikke har fullstendig strikkedilla, men jeg fant ut at når det var 35% rabatt og fri frakt ved bestilling for over 1.000,- kroner, da kunne jeg like greit gjøre et stort innkjøp.

Snittprisen ble kr. 13,50 pr nøste. Jeg sparte rundt 400,- på innkjøpet, i stedet for å stikke innom butikken innimellom. Det er en god handel!!! Nå kan jeg strikke både en tunika eller to, tova ulltøfler og tova sitteunderlag en stund fremover. I allefall utover høsten!

14 nøster Nepal (tunika og sånt), 13 nøster Eskimo (tøfler), 20 nøster Alaska (sitteunderlag), 26 nøster Karisma (tunika og sånt) og 3 nøster med et garn som heter Loves You # 3 (bare for å finne ut hva det kan brukes til). Ett fjell med garn i min verden!

Men bruken av garnet må nok vente en stund - for nå er det tid for å være ute i friluft!!!

Dvs... jeg må få laget et tova geocaching-sitteunderlag! ;)

Ha en fargerik dag der ute i verden! :)

2 kommentarer:

  1. Klør i fingrane når eg ser så mykje flott garn :) Lykke til med dei ulike prosjekta. Her hos meg er det inne strikkevær, fyr i ovnen og snart god tempratur. Ute er det kaldt vind og regn... Haust.. ha ein fin dag,helsing fitjarbu

    SvarSlett
  2. Ja det der var mye garn:) Det er så mye fint man kan strikke, kanskje jeg skulle lære meg det :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!