søndag 12. mai 2013

En flott konfrimasjonslørdag!

I går var min yngste sønn konfirmant. Det var en flott gjeng som møtte oss i kinoteateret. Fine ungdommer som nok var spente både på seremonien og selskapet etterpå.

Etter den høytidelige seremonien i kinoteateret her på Mo, satte vi oss i bilene og kjørte til Sandnessjøen. Resten av feiringen skulle gjøres der.

Før vi dro til Napoli (restauranten hvor selskapet skulle være) dro vi innom oldemor for at hun skulle få treffe gutten på den store dagen. Hun ble både glad over å se oss og fryktelig overrasket over hvor lang gutten er blitt. Med sine 180 cm over bakken er han over hodet på oss alle sammen. Jeg må nesten stå på tå for å få gitt han en klem...  ;)

34 gjester feiret den flotte gutten min. God mat og hyggelig selskap. Gavene ble satt stor pris på og mammaen sin tale ble godkjent! ;)

Jeg er vanvittig stolt av de enormt greie guttene mine!
... og nå er de snart voksne begge to...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med gårsdagens konfirmant! Ikke vanskelig å se at han er sønnen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Nei, denne karen er mammaens gutt, ingen tvil om det!
      (selv om han vokser over hodet på meg...)

      Slett
  2. Gratulerer så mye med Konfirmanten!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!