fredag 31. mai 2013

Cachetur i Båsmofjellet!

Vi har nydelige dager og varmt vær på Helgeland. Sola skinner og gradestokken kokes langt over 20 grader! Uvant, men veldig godt! :)

I går kveld gikk jeg opp på Båsmofjellet, på den siden som har sollys om kvelden. Jeg hadde 12 geocacher igjen på en trail som går opp der, så det var på tide å få logget dem.

Jeg var litt spent på om "veien" og stien var fri for snø, for dette er et område som virkelig er i skyggeland. Første delen av stigningen var snøfri, etter hvert gikk jeg meg på små partier med snø.

Cachetur i shorts og t-skjorte kl 21-22 om kvelden?!?!?! Ja, er det ikke fantastisk?!?!

Turen resulterte i at jeg fant 11 av de 12 cachene. Fin trail, i fint terreng. Og jeg kan glad konstatere at jeg bare har 28 cacher igjen å finne her på Mo! Av de rundt 300 som er her! :)

Nydelig ved Stortjønna i går kveld! Helt nydelig. Dette bildet ble tatt kl 20:45 Ennå er ikke isen borte, men sola skinner og det er begynt å bli grønt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!