fredag 20. juli 2012

Ombord i hurtigbåten!

Da var vi kommet oss ombord i hurtigbåten. Etter en dag full av geocaching og små stans på de fineste utsiktspungtene langs veien.

Kjersti er så langt nord som hun noensinne har vært. Jeg vet ikke helt om det er gått opp for henne ennå, men her er vi i allefall!

Kvart over åtte skal båten være inne i Hellemofjorden. Da starter turen opp langs Hellemojuvet mot gamma som er målet for kvelden. Det blir spennende å se hvordan det går med de tunge sekkene!

Om det ikke er mobildekning i fjellheimen, hører dere nok ikke livstegn fra oss før etter helga. ;)

1 kommentar:

  1. Sjøsyken ble holdt på avstand, og nei, jeg har ikke helt skjønt ennå hvor langt nord jeg har vært. Tror jeg må se på geocachingkartet først!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!