mandag 23. juli 2012

Det er utrolig godt med Turistforeningens luksus!

Her i Nye Sulitjelma fjellstue er det vanvittig godt å nyte luksus som f.eks. Elektrisk varme, varmt vann og en myk/tørr seng!

Etter tre våte overnattinger i telt, i våt sovepose på hardt underlag, liger jeg nå tørt, varmt og mykt i ei seng!

Helt fantaatisk å være på tur, men "dæven" så lite som skal til før man synes noe helt dagligdags er magisk luksus!!!

Jeg kommer stekt tilbake med bilder og historien om turen vi har væt på, jeg og Kjersti, men jeg kan fortelle litt nå; vi har gått Norge På Tvers, vi har sett ned i Hellemojuvet fra den beryktede Kanonen - som vi begge til overmål turde å gå ut på - selv med ca 230 høydemeter stupbratt rett ned på tre kanter - skummet, men fantatisk! Det er i sånne øyeblikk man kjenner at man lever!

Nå skal vi tilbringe et døgn i Sulitjelmafjellene, før vi avslutter turen der den begynte; i Saltstraumen!

Dette er livet, resten er bare hverdager!

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!