torsdag 19. juli 2012

Da var turen startet!

Nå har turen startet. Jeg er kommet til Polarsirkelsenteret og har utført litt vedlikehold på en cache her. I skrivende stund sitter jeg i bilen og ser en annen geocacher som helt tydelig holder på med earthcachen min...

Jeg skal fortsette mot Saltdalsenteret. Håper å få meg noe middag der. Siden jeg har god tid før jeg skal være på flyplassen i Bodø og hente Kjersti, tar jeg nok noen cachestopp underveis.

Nå nærmer den store fjellturen seg med stormskritt. Jeg antar Kjersti sitter i bilen på vei til Gardermoen!

Jeg skal prøve å holde dere oppdatert!

1 kommentar:

  1. Endelig er dagen kommet for dere..Kjenner jeg er bitte litt misunnelig på dere.. Jeg skal tilbringe helgen på jobb, og håper dere holder oss lesere oppdatert.. :)

    God tur til dere begge!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!