torsdag 12. april 2012

Planleggingsdag... ;)

I dag er dagen for husarbeide. Ikke på noen måte min favoritthobby, men jeg innså at jeg måtte kjøre vaskemaskin i dag... Foreløpig er den startet 4 ganger og det gjenstår 2 til før jeg ser meg ferdig med den prosessen. Phu!

For det meste drømmer jeg meg bare bort i naturen! Bildet er ett av de jeg tok på Nesna forrige helg... Havet, fjæra og alle øyene i skjærgården... 

Helt uten noen form for sammenheng til hva dette blogginnlegget dreier seg om, i den grad det har et tema, må jeg dele et sitat jeg kom over;

"Verden blir med ett mye enklere i det man tar mangelen på ros som et
tegn på stum beundring..."
Ellers har dagen gått med til å fortsette å studere kart. Jeg har sondert terrenget i Hattfjelldal, 21 cacher og 20 polarsirkelkoder venter på å bli funnet der. Gleder meg til våren setter inn der oppe i den fjellheimen. Omsider skal også fjellet "Hatten" med sine 1128 moh. bestiges! Dette fjellet har stått på lista veldig lenge og denne sesongen blir det!!!

I tillegg er GPS'en ladet med omkring 400 cacher i Trondheim. Jeg regner overhode ikke med å finne så mange cacher på ei helg, men GPS'en er ladet for "just in case" vi er i området. Siden vi ikke har cachet i Trondheim tidligere, er alle muligheter åpne for å gjøre noen funn....  ;)

Nei, nå skal jeg fortsette å fordype meg i kartene mine.... ;)

Ha en strålende dag, folkens!

4 kommentarer:

  1. Det bildet var helt fantastisk! Det må du forstørre og henge på veggen din!!!
    Kos deg i Trondheim når du nå enn skal dit, og gå ikke glipp av Nidarosdomen. Et vakkert byggverk, og jeg antar det ligger en cache der, uten at jeg har sjekket det :)
    Torsdagsklem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Klemmer tilbake!

      Jeg har selvsagt vært i Trondheim utaldige ganger før, men forrige gang var EN måned før jeg begynte med geocaching... ;)

      Nidarosdomen er vakker, ingen tvil om det, men inni synes jeg den er dyster. Jeg har gått rundt klokketårnet en gang. Derfra var utsikten helt utrolig!

      Klart det finnes en cache som heter Nidarosdomen... ellers ville vel Trondheim vært en snodig by... ;)

      Slett
  2. Ståle Kassimajatorsdag, april 12, 2012

    Når er det alle plastikkbokser i Stiftstaden kan begynne å føle seg usikker? Vi drar opp på lørdag for å finne noen bokser

    SvarSlett
    Svar
    1. For vår del skal alle plastboksene føle seg veldig utrygge den siste helga i april; Fra tidlig om morgenen lørdag 28. til sent om kvelden mandag 30. april skal det åpnes så mange bokser som "tilfeldigvis" er der hvor vi er!!! :D

      Lykke til på lørdag! Håper jeg får rapport om hvor mange dere finner! ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!