lørdag 7. april 2012

Planer for påskeaften!

I dag har jeg flere planer; Handle litt mat, påskegodt og garn. Lage ferdig påskekaka. Kose oss med påskekake. Kanskje finne en god film på tv? ;)  Kjøre til Nesna for å hente to av småfolket, prøve å finne to Polarsirkelkoder, samt to cacher.

7 fluer i en smekk... 2+2+2+selve turen til Nesna = 7!!! :)

Ergo blir det tur i dag til tross for snøen!!! Nå gjenstår det selvsagt å se hvor mange fluer det blir i en smekk til slutt, men jeg tror og håper på "full pott"!  ;)

Det er en smule viktig for meg at det faktisk blir en tur i ny og ne, selv om jeg har gitt opp all snøen. Heldigvis snør det ikke akkruat nå, så da er det håp for fremtiden!!! ;)

Jeg har fundert på en ting de siste dagene; Påskeharen. Hvorfor i all verden er det påskeharen som kommer med egg i påsken? Jeg mener; haren legger da ikke egg... Er han hos høna og henter dem? Noen som kjenner historien til påskeharen?

Altså, den er jo søt, men hare og egg? Egg til frokost og hare til middag?!? Nei, for meg er dette et mysterium!

Ups! Har ei kake som må ut av ovnen!!!

Ha en fin påskeaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!