mandag 9. mai 2011

Jeg jobber 659,82 % stilling!!!

Jeg har 85,7% stilling som mamma.
      - Trekker fra og med at gutta reiser til pappaen sin annenhver helg.

Jeg har 85% stilling som hustru.
      - Trekker fra 15% siden gubben reiser en del.

Jeg har 80% stilling som hushjelp.
      - Trekker fra fordi gubben tar noe, under "frivillig tvang".

Jeg har 59,12% stilling som nattsykepleier.
      - Har valgt det sånn fordi jeg liker roen om natta.

Jeg har 80% stilling som kokk.
      - Trekker fra fordi gubben av og til kokkelerer.

Jeg har 100% stilling som gartner.
      - Fordi gubben skjuler seg bak allergi.

Jeg har 70% stilling som innkjøps-sjef.
      - Trekker fra fordi gubben handler fritidssutstyret.

Jeg har 100% stilling som økonomisjef.
      - Fordi jeg antar gubben ikke kan åpne nettbanken.

Jeg jobber totalt 659,82% stilling, med pengeutbetalinger for 59,12% stilling, store smil for ca. 150% stilling - og har funnet ut at resten faktisk bare er frivillighetsarbeide under begrepet "frivillig tvang"!

1 kommentar:

  1. Den stillingsprosenten blir det vanskelig å toppe... ;0)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!